Tuesday, April 11, 2017

Δανάη Σιδηρά : Η Ηρακλειώτισσα που διαπρέπει στην Κύπρο.

Η Δανάη Σιδηρά ξεκίνησε τα πρώτα ποδοσφαιρικά της βήματα στον Εργοτέλη, για τον οποίο δεν μπορεί να κρύψει την αγάπη της. Πλέον αγωνίζεται στην ομάδα Απόλλων Ladies της Κύπρου, διανύοντας μια καταπληκτική σεζόν και δικαίως συμπεριλήφθηκε στην καλύτερη ενδεκάδα του πρωταθλήματος για 3η συνεχή χρονιά . Από το 2007 αγωνίζεται επάξια με την Εθνική γυναικεία ομάδα.

Η ίδια μίλησε στο ΙΕΚ ΑΚΜΗ Κρήτης για τις εμπειρίες της στο χώρο του ποδοσφαίρου, την ενασχόλησή της με το άθλημα, καθώς και για τη ζωή της στην Κύπρο.

Πως προέκυψε το ποδόσφαιρο στην ζωή σου;
-Θεωρώ ότι γεννήθηκα για να παίζω ποδόσφαιρο! Είναι μέσα στο αίμα μου είναι ένα μικρόβιο το ποδόσφαιρο για μένα!

Αυτήν την περίοδο αγωνίζεσαι στο Κυπριακό γυναικείο πρωτάθλημα. Υπάρχουν διαφορές με το ελληνικό;

-Γενικότερα σε όλα τα πρωταθλήματα του κόσμου έχει διάφορες! Ποιοτικά έχει κάποιες διάφορες όμως σε θέμα δυναμικότητας δεν νομίζω να υπάρχει κάποια διάφορα!

Επιλέχθηκες στην κορυφαία ενδεκάδα του πρωταθλήματος. Πως ένιωσες όταν άκουσες το όνομα σου;

-Το να ακούω το όνομα μου στην καλύτερη εντεκάδα για 3η συνεχόμενη δουλειά για μένα σημαίνει ότι είναι η ανταμοιβή για την προσπάθεια που κάνω αλλά και που κάνω τους δικούς μου ανθρώπους υπερήφανους!

Αγωνίζεσαι στην Εθνική από το 2007. Πως είναι η εμπειρία να αγωνίζεσαι με το εθνόσημο στο στήθος; Ματς που σου έχει αποτυπωθεί στην μνήμη;
-Είναι μεγάλη μου τιμή να αγωνίζομαι για την πατρίδα μου και να φοράω την φανέλα με το εθνόσημο αλλά και περηφάνια! Την ώρα που μπαίνεις στον αγωνιστικό χώρο και ακούς τον εθνικό ύμνο να παίζει και εκεί ξέρεις ότι εκπροσωπείς ολόκληρη την χώρα είναι τρομερό συναίσθημα! Το παιχνίδι που μου έχει μείνει στην μνήμη μου χαραγμένο ήταν όταν σκόραρα το πρώτο γκολ ενάντια στην Σκωτία αλλά δεν καταφέραμε να κερδίσουμε δυστυχώς

Ποιοι είναι οι κοντινοί και μακρινοί στόχοι σου αντίστοιχα;
-Προς το παρόν ο στόχος μου είναι για το κοντινό μέλλον έφοδος τελειώνει το συμβόλαιο μού με την ομάδα μου τον Μάιο για να δω που θα συνεχίσω την καριέρα μου! Δεν έχω ακόμα κάποιο νέο για το που θα είναι ο επόμενος σταθμός στην καριέρα μου!

Πριν πάρεις την απόφαση να φύγεις για την Κύπρο, σε προσέγγισε κάποια άλλη Ελληνική ομάδα ; Kαι αν ναι, γιατί δεν την επέλεξες;

-Είχα προτάσεις από άλλες ομάδες στην Ελλάδα όμως τότε λόγο του ότι στον Εργοτέλη ήμασταν μια μεγάλη οικογένεια δεν θα μπορούσα να αντιμετωπίσω αυτή την ομάδα ως αντίπαλος μου, ήταν αρκετά δύσκολο.

Γνωρίζουμε πως ο Εργοτέλης έχει μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά σου. Θα επέστρεφες ξανά πίσω στον σύλλογο όπου έκανες τα πρώτα σου βήματα;

-Σίγουρα πλέον που το ποδόσφαιρο για μένα είναι σε επαγγελματικό επίπεδο είναι διαφορετικά! Ο Εργοτέλης είχε και θα έχει πάντα μια ιδιαίτερη θέση στην κάρδια μου και θέλω όταν θα είμαι στα τελειώματα της καριέρας μου να κλείσω παίζοντας μπάλα εκεί!

Αγαπημένος παίχτης;
-Γενικότερα στην ζωή μου δεν είχα κάποιο πρότυπο απλά πάντα έβλεπα και προσπαθούσα όχι να αντιγράψω τους καλούς και ποιοτικούς ποδοσφαιριστές αλλά να παίξω σωστό ποδόσφαιρο και να προσφέρω στην ομάδα μου! Ο παίχτης που πάντα θεωρούσα ότι έχω πολλά κοινά στοιχεία μαζί του είναι ο Schweinsteiger.

Εμείς, να ευχαριστήσουμε την Δανάη και να τις ευχηθούμε ότι καλύτερο!
Παντελής Αγγελίδης, 
(Σπουδαστής, ΙΕΚ ΑΚΜΗ Ηράκλειο Κρήτης)